EAST BENGAL the Real POWER -The Official Website
EAST BENGAL the Real POWER Fans

EBRP Ties Knot with Friends FM for Football Fest 2017 on 18th June @NKDA Stadium, Rajarhat; NewTown

As the City of Joy will experience the fever of EBRP Football Fest in the coming month, partners galore to amplify the flavour of Red & Gold football festival. Yes, it is back again EBRP Football Fest 2017 & this time it's much bigger.

In the past, the flow of EBRP Fest & its stature had only grown from strength to strength, but this time EBRP & its fest committee whose rigid & resolute work has paid off as EBRP for the very first time has roped in various esteemed partners for the Fest 2017. The various partners for EBRP Football Fest are as follows:-

1. Framework Pvt Ltd. :: Production Partner.
2. Ekapiens :: Social Media Partner.
3. Twin Sports & Events :: Event Partner.
4. 91.9 Friends FM :: Radio Partner.

Out of all these mentioned above 91.9 Friends, FM will promote the event 6 times a day starting from 12th to 18th June 2017 & it will provide live updates from fest with their imminent RJ's to be present at NKDA Football Stadium on 18th of June 2017. Special thanks to the EBRP Fest Committee who had made this impossible dream possible. Some of the names that are to be mentioned are Sunny Guha, Sudipta Paul (Tito), Debarghya Dey, Sreyashi Ghosh, Sayantan Ghosh, Prasenjit Seal, Sankhya Chatterjee, Sayan Das etc worked day & night to make this dream possible. Lastly special thanks to our very own flamboyant Mr. Ratul Ganguly himself being sportsmen he has always raised his hands when EBRP needed the most. The Fest Management team is still working hard to rope in more partners & sponsors for the upcoming Fest & we as EBRP is hereby asking all the ardent fans of East Bengal FC to come forward & participate in this football euphoria.

About EBRP Football Fest ::

#EBRPFootballFest ~ Since 2011
“Divided by Teams, United by EAST BENGAL the REAL POWER”

বাঙালির ঘরে ঘরে ফুটবল কে পৌঁছে দিতে যে প্রচেষ্টা, যে উদ্যোগ #EBRP নিয়েছিল সেই ২০১১ তে, আপনাদের আশীর্বাদে আজ তা ৬ বছর পেরিয়ে সপ্তমবারে পা দেবে ।

হ্যাঁ EBRP ফুটবল ফেস্ট আবার এসে গেল.."হাতে মশাল আর পায়ে বল কে সঙ্গী করে"..এই বার আমাদের ফুটবল ফেস্ট এ আবার থাকছে Auction..যা এই নিয়ে চতুর্থ বারে পা দিলো। ফেস্টের Player's Auction অনুষ্ঠিত হতে চলেছে আগামী ৪ জুন, এবং মূল EBRP ফুটবল ফেস্ট হবে আগামী ১৮ ই জুন (রবিবার)।

২০১৫ সালে আমাদের ফেস্ট হয়েছিল কসবার গীতাঞ্জলি স্টেডিয়ামে, এই বার তা হতে চলেছে নিউটাউন এর NKDA স্টেডিয়ামে। এই বারের এই ফেস্টে থাকছে বেশ কিছু চমক..যা একেবারেই অভূতপূর্ব। প্রথমত আরো বেশি সংখ্যক প্লেয়ারকে সুযোগ দিতে প্রতিবারের ৬ টা টিম এর জায়গায় থাকছে ৮ টা টিম..আর তাতে ২ জন করে গোলকিপার সহ থাকছে ১২ জন

সর্বোপরি মনে রাখতে হবে যে এরা কোনো পেশাদার খেলোয়াড় নয়, এবং কোনো বাইরের পেশাদার দলকে এই ফেস্ট এ আমন্ত্রণ জানানো হয়না. প্রত্যেকেই EBRP এর নথিভুক্ত সদস্য এবং ইস্টবেঙ্গল সমর্থক। এবারের আর একটি নতুন সংযোজন হলো, ক্যাপ্টেনরা তাদের ম্যানেজার ও মেন্টর নির্বাচন করেছে Auction এর মাধ্যমে । ম্যানেজার ও মেন্টররা (মোট ১৬জন) প্রত্যেকেই EBRP এর Senior মেম্বার ।
সব চেয়ে বড় এবং আকর্ষণীয় চমক হয়তো হতে চলেছে যে, এই প্রথমবার #EBRPFootballFest2017 ফেস্ট হবে দিন-রাতের। EBRP এর ফুটবল ফেস্ট হয়ে উঠুক আনন্দময়, হৈহুল্লোড়, উত্তেজনা আর উন্মাদনার মধ্যে জমে উঠুক বাঙালির প্রাণের খেলা ফুটবল..এটাই হোক লক্ষ্য..এটাই হোক হাতে মশাল আর পায়ে বল এর লড়াই....
__________________

Fest Event Link : https://www.facebook.com/events/1115438738562890/

Web :: https://www.EBRP.in

Facebook :: https://www.facebook.com/EBRPFC

Twitter :: https://twitter.com/EBRPFC

Instagram :: https://www.instagram.com/EBRPFC

Youtube :: https://www.youtube.com/EBRPTV

Email ID :: info@ebrp.in

Our Slogan for the Fest "হাতে মশাল, পায়ে বল নামবো মাঠে, খেলবো চল"  জয় ইস্টবেঙ্গল
_________________

Regards,

Debdeep Basu & Sayan Saha {Sr.}
CEO of EBRP Football Fest

EBRP-Football-Fest-2017-FM